Herkesten nefret ediyorum, hiç kimseye karşı tahammülüm yok, herkes bencil ve çok bilmiş geliyor. Bu kadar düşünce sadece regl yüzünden olabilir mi bilmiyorum ama bu aralar bu fikirdeyim.
Ben normalde evdeyken ağlamaya ihtiyaç duyan bir insan değildim ve kolay ağlayabilen de biri değildim. Evet, hala sürekli ve kolay ağlamıyorum ama bazen durup dururken her şey üst üste geldi gibi hissedip olur olmadık yerlerde patlıyorum.