Orenda

Orenda
@selfimprovingreader
Hani tutarsın tutarsında hiç olmayacak bir yerde ve hiç olmayacak bir nedenden patlarsın ya bu aralar hep böyle oluyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu aralar gerçekten her şey üst üste Yarabbim sen huzur ver
Bugünkü patlamam, yaşlı amca konserine yine gidemeyecek olmam yüzünden gelişti çok beklenmedikti...
Herkesten nefret ediyorum, hiç kimseye karşı tahammülüm yok, herkes bencil ve çok bilmiş geliyor. Bu kadar düşünce sadece regl yüzünden olabilir mi bilmiyorum ama bu aralar bu fikirdeyim.
Ben normalde evdeyken ağlamaya ihtiyaç duyan bir insan değildim ve kolay ağlayabilen de biri değildim. Evet, hala sürekli ve kolay ağlamıyorum ama bazen durup dururken her şey üst üste geldi gibi hissedip olur olmadık yerlerde patlıyorum.