Bugün kötü hissettiğimde kendime yetemedim. Ne kadar şey söylersem söyleyeyim olmadı. Kendime psikologluk da yapamadım. Bazen böyle olur işte, ne dersen de içindeki o his geçmez...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkesten nefret ediyorum, hiç kimseye karşı tahammülüm yok, herkes bencil ve çok bilmiş geliyor. Bu kadar düşünce sadece regl yüzünden olabilir mi bilmiyorum ama bu aralar bu fikirdeyim.