Orenda

Orenda
@selfimprovingreader
Bugün kötü hissettiğimde kendime yetemedim. Ne kadar şey söylersem söyleyeyim olmadı. Kendime psikologluk da yapamadım. Bazen böyle olur işte, ne dersen de içindeki o his geçmez...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hani tutarsın tutarsında hiç olmayacak bir yerde ve hiç olmayacak bir nedenden patlarsın ya bu aralar hep böyle oluyor
Bu aralar gerçekten her şey üst üste Yarabbim sen huzur ver
Bugünkü patlamam, yaşlı amca konserine yine gidemeyecek olmam yüzünden gelişti çok beklenmedikti...
Herkesten nefret ediyorum, hiç kimseye karşı tahammülüm yok, herkes bencil ve çok bilmiş geliyor. Bu kadar düşünce sadece regl yüzünden olabilir mi bilmiyorum ama bu aralar bu fikirdeyim.