📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
youtube.com/watch?v=8qCPn87...
Elveda ile süslenmiş
Yarınının dünündeyim..
Vay be! yıl 2009, haydarpaşa'dan Kadıköye doğru yürüyoruz. Dün akşamdan mahalleden arkadaşlarımla sözlemişim, rıhtımda- o zamanlar rıhtımda kuşçular, büyük petshoplar vardı- kuşçuların orada buluşacağız. Tabiii hepimizde telefon yok. Bende yazdan çalışıp aldığım Nokia7610 var.. Lise sona doğru gidiyorum sanırım :/ ve ilk telefonum! :))Ee bir de zamanımız da Moda'da Kadıköy Lisesi vardı, bir iki kız arkadaşımız olmakla beraber, bir iki kız daha kesmeye giderik-ha-ha- vee! Haydarpaşalı olmak zamanımda ayrıcalıktı! her bakımdan, güç-kültür-duruş vs. Yani demem o ki, biz gelirdik, o lisenin önünde kızları bekleyen diğer bütün erkekler, bir ikişer adım geri giderlerdi :)))-tabii övünecelek bir şey değil elbette, özlem sadece:/-
Şimdi uzun uzadıya yazmayacağım, siz konuyu biliyorsunuz..
Keşke dönebilseydim vesaire vesaire..
Fakat şunu isterdim, görünür-kendime!- bir an olarak, şşşt! naber ufaklık deyip bir göz kırpmak isterdim o zamanın ki kanı hızlı, suratı asık! asabi oğlanına...