Büyük bireyler yalnız olmak zorundadırlar .Herkesin onların dokunulmaz olduğunu düşünmesi gerekir.Nihayetinde diğer herkese nazaran daha az insan muamelesi görürler.Var olamayacak bir şeyin sembolleri muamelesi görürler.Yalnız olmak zorundadırlar .
Onu bir daha görmeyi umuyordu.Her şeye razıydı.Eskisi gibi olmayacak bile olsa onunla oturmaya,onu dinlemeye ve onunla konuşmaya can atıyordu.Fakat kapı bir daha hiç açılmadı.