Selin

Selin
@selinnatess
şiirimiz gül kurutur abiler
senden kaçış varsa bile kurtuluş yok Şebnem. artık, su olsam sana doğru akarım, uçak olsam sana doğru uçarım, erik olsam sana doğru yuvarlanırım. bizi ancak aynı banyoda yıkanmak paklar Şebnem. yüreğin derinliklerinden yükselen sesler, kulakta sapıkça bir şey gibi tınlıyor farkındayım. öpüyorum göz kapaklarını, diz kapaklarını, kalp kapakçıklarını.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
sonra, çok sonra, bu parçaların sonunda sen beni kızını çok seven bir anne olarak hatırla ben ki hiç kavuşamamıştım sana.
kalkarken arkamızdaki parkı yakmalıydık beceremedik
dilerim ektiğin hiçbir şey büyümesin
çok mutsuzum saçlarımı okşa