Korkunç derecede insanlar var. Asla her insan dostumuz, arkadaşımız, akrabamız falan değil. Ödleri kopuyor başarılı olmamızdan, bir şey sahibi olmamızdan, onlardan daha iyi yaşamamızdan. Anında düşman oluyorlar bize ve içlerinde çok büyük nefret besliyorlar.