Lilium

Lilium
@seloyn
Bursa
29 Aralık
4 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
sevdiğim ne varsa henüz veda ederken özlerdim ondandır bu yorgunluklarım dinlensem geçmez ki beklesem dinmez ki kavuşmak lazım bana vedasız bir dünya ümit içinde bir gelecek bir masa lazım bana karşımda sen gülecek
Alıntı
inanma istersen yıldızların yandığına, güneşin döndüğüne inanma doğrunun ta kendisini yalan bil ama seni sevdiğime inan, Ophelia
Alıntı