selva

selva
@selvadan
iç geçiren rüzgâr
*Yataklarımızda ölmek de iyidir, temiz bir yastıkta ve arkadaşlarımızın arasında ölmek de. Bir kez olsun, ellerimiz göğsümüze kapanmış, boş ve solgun, çiziksiz, zincirsiz, bantsız ve belgesiz ölmek de iyidir. Temiz bir ölümle ölmek iyidir, gömleğimizde deliksiz ve kaburgalarımızda delilsiz. Yanağımızın altında kaldırım taşı değil, beyaz bir yastıkla, Ellerimiz sevdiklerimizin elleri arasında... 'filistinli şair, mourid barghouti'
Edebiyat
Reklam
"..çiçeklere yağıyorum, çürüyorlar çevremde bir bataklığı kuşatırcasına, ben, hep ölümü düşünmek gibiyim..." 'duvarın arkasında, ingeborg bachmann'
Edebiyat
'..aynada iskeletini görmeye kadar varan kaç, kaç kişi var şunun şurasında?'
Edebiyat
...yüzümde cinayetler işleniyordu her gece, kadmiyum kırmızısından kanlar akıyordu nehir nehir, sen baksan görürdün, her gözüme bir düşeş oturmuştu, sen görsen anlardın, titanyum beyazı yalnızlığımı.
Edebiyat
"...çünkü her yerde bir göğün ufak kaldığı vardı."
Edebiyat
Reklam