*Yataklarımızda ölmek de iyidir, temiz bir yastıkta
ve arkadaşlarımızın arasında ölmek de.
Bir kez olsun, ellerimiz göğsümüze kapanmış,
boş ve solgun, çiziksiz, zincirsiz, bantsız
ve belgesiz ölmek de iyidir.
Temiz bir ölümle ölmek iyidir, gömleğimizde deliksiz ve kaburgalarımızda delilsiz.
Yanağımızın altında kaldırım taşı değil, beyaz bir yastıkla,
Ellerimiz sevdiklerimizin elleri arasında...
'filistinli şair, mourid barghouti'