Selva Gedik

Tükendi.Zamanlar da acılar da.Artık yanacak bir ruh kalmadı. -Selva Gedik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ve güz geldi Ömür Hanım”
Şu içimizdeki kaygı cehennemi ne kötüdür,insanı kemirir durur. -Selva Gedik
Kalbimi tanımayan bir cezaya kurban gittim.Gizleri çöp sanıldı.Oysaki o yoğunluğa,derinliğe kim dayanabilirdi ki! -Selva Gedik
“tempora mutantur et nos mutamur in illis”,Latince (Zaman değişir,biz de onunla birlikte değişiriz.)