Selva Gedik

Bir şekilde yola çıkmalıydım.Onu geride bırakmalıydım.Zaten geçmişe dönmek büyük kayıp olmuştu.İnsan hep ileriye bakmalıydı.Hep.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kadınların çığlıklarını duymuyorlardı.
Ben onun kadar iyi niyetli olamazdım.Kadınların canını yakarsanız size karşı dünyanın en acımasız varlıkları olurlardı.
Yazmak benim huzurumdur,güvenimdir,evimdir. -Selva Gedik
Yine alırız kalemimizi elimize,yazarız ötelerden geldiği gibi