Riskler alınmalıdır,çünkü hayatımızın en büyük riski hiç risk almamaktır.Hiç risk almayan kişi,belki acı ve üzüntülerden korunabilir ama büyüyemez,sevemez,değişemez,hissedemez,öğrenemez.Garanti arayışlarıyla zincirlenmiş bir köle olarak yaşarken,bedelini özgürlüğünü kaybederek öder.Sadece riski göze alabilen kişi hürdür.