Mükemmeldi böyle bitmemeliydi. Kendimi yaralı hissediyorum. Sırf popülaritesi yüzünden, bu kitap için herkesin elinde gördüğüm için kusma isteği hissediyordum. Okuduktan sonra neden daha önce okumadım diyerek çok üzüldüm. Biraz Çalıkuşu'na benzettim bilmiyorum ama kıyaslarsam çok daha güzeldi. Eğer Atatürk ömrü yetip de okuyabilseydi başucu kitabı bu olurdu kesinlikle. On puanlık muhteşem bir kitap.