"Seviyorum tabii. O ışıltılı gözlerinle bakmanı seviyorum, güzel dudaklarınla gülümsemeni seviyorum , zarif ellerinle dokunmanı seviyorum. Çok seviyorum seni. Ama en çok gülümsemeni. Mutluluğunu. Bilsem ki varlığım seni mutlu edecek , her şeye ve herkese rağmen seninle kalırım. Bilsem ki yokluğum seni mutlu edecek , Bir şekilde yok olmanın yolunu bulurum."