sema knn

sema knn
@sema_knn
Âşık dediğin Hakk'ın adı ile müptela, Ondan gayrısı gönlünde hep masiva...
Sayfa 142·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Haramlar bir ateştir.Ona ancak (kalbi) ölüler uzanır.Eğer el uzatanlar diri olsalardı,o ateşin acısını muhakkak duyarlardı.
Sayfa 72·Kitabı okudu
İnsanlar ne kadar da tuhaf¡ Bedeni ölenlere ağlıyorlar da,gönlü ölenlere ağlamıyorlar.Oysa asıl felaket gönlün ölmesidir¡
Sayfa 72·Kitabı okudu
Seni unuttuğum her lahzâda vurgun yiyorum...Ben bunu bile bile Senden uzak kalabilecek kadar akılsızım
Sayfa 66·Kitabı okudu
"Yâ rabbi benden sebep kırgınlık olurda,beni artık sevmezsin diye korkuyorum.."
Sayfa 61·Kitabı okudu