sema öziş

sema öziş
@sema_ozs
@sema_ozs·
·
sabitlendi
Parçalı bulutluyum ama hala umutluyum .
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kime değer versem;- malum tarafı, yer çekimine meydan okuyor…
Gülüşünde bir şey var, hep içime dokunur." - Halil Sezai
Ne çok yorgunum ne çok özgünüm sadece özlüyorum 🦋
Karanfil kokuyor cigaram cigaram