sema öziş

sema öziş
@sema_ozs
Allahım son zamanlarda öyle kötü şeyler başıma geliyor ki herşey üst üste geliyor sadece sana sığınabilirim 😑
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sana söz çen senin için hiç bir zaman gülümsemei kaybetmeyeceğim .
Dişariya çiçek bahçesisin,içeride çiçeklerden mezarlik yapmişsin kendine. Dişariya umut veriyorsun, içeride umutlari toprağa veriyorsun".....
Türkan şoray'ında dediği gibi; herkes bana hayrandı bense yılmaz güneye öyle işte ..
O hiç gelmedi bense beklemekten hiç vazgeçmedim ....