sema çiçek

sema çiçek
@semabayram
“hangisi daha iyidir, kolay elde edilmiş bir mutluluk mu, yoksa insanı yücelten acılar mı?”
Sayfa 149·Kitabı okudu
Reklam
“aşk, sevilen kişinin seven kişiye kendisi üzerinde zorbalık yapma hakkını armağan etmesidir.”
Sayfa 145·Kitabı okudu
“bilerek alaycı bir tavır takındığını; bunun, içe kapanık, kusursuz yürekli insanların, ruhlarına kabaca, ısrarla girmeye çalışıldığında gururlarından, size içlerini açmakta son ana kadar direndiklerinde, duygularını açıklamaktan korktuklarında son başvurdukları bir savunma sistemi olduğunu anlayamamıştım.”
Sayfa 115·Kitabı okudu
“insanoğlunun gözü yalnızca acılarını görür, mutluluğunu hiç görmez.”
Sayfa 112·Kitabı okudu
“sevginin olmadığı bir yerde mantık da olmaz.”
Sayfa 112·Kitabı okudu
Reklam