Kendini sevmenin ve yetkinliğin birinci kuralı, yalnızlığını bozmaya değmeyecek kimseye ödün vermemek olabilir. En çok kendimizde yaşarken nefes aldığımız bilincinden uzaklaştıkça başkalarının kurbanı oluruz. Şımarık, hasta, ne konuştuğunu bilmezlere kendi dünyalarında mutluluklar dilemek gerekir. Bu hayat başkalarının kompleksleriyle, farkındasızlıklarıyla uğraşabileceğimiz kadar uzun değil. Herkes kendine ve sevmeye değer bulduklarına kadar. Geri kalan için şu an söylemeye değer bulduğum tek şey, kendilerinin farkına varabilmeleri dileğiyle, uğurlandınız.