sema ipek

sema ipek
@semaipk
"Bu gece günceme yazacağım." "Neyi?" "Ateşten eli yanan çocuğun ateşi sevdiğini."
Sayfa 244·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsan hayatı, başkalarının yaptığı hataların ağırlığını yüklenemeyecek kadar kısaydı. Herkes kendi hayatını yaşıyor ve yaşamak karşılığında kendine çıkan faturayı ödüyordu."
Sayfa 235·Kitabı okudu
"iyi niyetlerde bir uğursuzluk vardır, her zaman çok geç kalırlar"
Sayfa 127·Kitabı okudu
"Duyguların yücelttiğini zihin aşağılayabiliyordu."
Sayfa 78·Kitabı okudu
"Var olan her kusursuz şeyin ardında acılar gizliydi. En sıradan çiçeğin açması için dünyanın çile çekmesi gerekiyordu sanki..."
Sayfa 52·Kitabı okudu