semawqx

semawqx
@semawqx
Olması gerekeni lütuf diye sunamazsınız.
Reklam
Uzaktan bile o kadar güzel sin ki, Yakınına gelince kör olmaktan korkuyorum 🖤
- Son kez görüşelim dedi adam. -Son olmasın diye gitti kadın. Ama gözyaşlarıyla geri döndü kadın...
"Bağırıp çağırmak değil içinde fırtınalar kopsa Ses edememektir AŞK."🍂
bir umudum var gelip giden, ona veda etmeyeceğim.