semawqx

semawqx
@semawqx
Biliyor musun Olric. -neyi efendimiz? Artık yanlızlığı bile çok seviyorum, sırf onun eseri diye...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İnsan çok sevdiği halde neden her defasında terkedilir. Ve beklenenler,neden hep vazgeçildikten sonra gelir."
Düşüncelerimi serbest bırak adam, Seni düşünmeyi istemiyorum.
İntihar"a meyilli değilim Ama seni sevmeyi"de bırakamıyorum.
Seni sevmek devrimdi, Bu devrimde en çok bana yakışırdı adam.♡