Sabahları yatağımda uzanırken hep isteksiz ve karamsarım. Nefret ediyorum bu halimden; ayrı ayrı onlarca pişmanlığımın göğüs kafesimde biriktirip taşlaşmasından ve acı içinde kıvranmaktan...
Kitabın konusunu beğendim.
Başlarda çok iyi sardı fakat ortalara doğru birazcık sıkmaya başladı, kitabı okumayı bırakmadım sadece daha yavaş okudum. Daha sonra sonlara doğru tekrar kitap içine almayı başardı, sonunu da sevdim. Kitabın içindeki alıntı cümleler hoşuma gitti. Bir kişisel gelişim romanı olarak iyiydi bence.