semih Sarıtaş

semih Sarıtaş
@semih4317
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
SADECE OKUMAK BİR HİÇTİR!
şunu şöylemeliyim bu kayda değer değerli ortamda ben okumaya inanmam. okumak yazmak çok önemli değildir. benim kanımca nedenini hemen açıklayayım siz arkadaşlar eğer ki okumayla kendinizi yüksekte görürseniz büyük bir aptalsınız bu bilinmelidir. eğer yine siz okumayla ne kadar az bildiğinizi öğrebirseniz yolunuz esas bilgiye giden yoldur. fakat benim inancım bilgi de değildir çünkü biz eğer bir sey üzerine düsünemiyorsak bu edinilmiş bilgilerin bir anlamı yoktur. sadece papağana benzetiyorum... böbürlenen bir papağana. o yüzden düşüncenin olmadığı yerde bilgenin yolundan bahsetmek iğrenç bir şaka gibidir
Felsefe