2008’den bu yana süregelen ve tüm büyük merkez bankalarının uyguladığı varlık alımları programlarının neden hatalı yorumladığını bu iki paragraftan anlayabilirsiniz. Bu dönem boyunca nice yiğitler altın 5.000 dolar olacak diye heba oldu.
... Disiplinli olmalısın ve kendi ev ödevini kendin yapmalısın... Belki zengin olmayabilirsin ama günde 300 dolar kazanabilirsin. Bu da yılsonunda 75.000 dolar eder...
Son iki yıl içerisinde zarar ettiğim gün sayısı üçtür. Bu süre içinde yaptığım binlerce işlem arasından, on yedi tanesinde zarara uğradım ve bunlardan dokuz tanesinin nedeni ekranımın bozulmasıydı.
Birçok trader yaptığı işlemlerin %50'sinde kazanırsa mutlu olur ve %75'lik bir kazanma oranı fevkaladedir. Sen kazanma oranın %99 civarında olduğunu söylüyorsun, buna inanmak çok güç.