Semih

Semih
@semihsolak
..."ya gazi ya şehit" diye bağırdıkları halde ölümü akıllarına bile getirmeyen zavallılar...
Sayfa 163·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...ve insan dünyaya boş durmak için gelmiş olamazdı.
Sayfa 161·Kitabı okudu
bazen kendi kendine: "niçin ben hiçbir şey değilim?" diye sorar ve buna kandırıcı bir cevap bulup veremezdi.
Sayfa 155·Kitabı okudu
bastığı yerin ayaklarının altında sıkı durduğunu hissedememek, hemen yola çıkılacakmış kadar eğreti bir hayat yaşamak ne azaplı şeydi.
Sayfa 155·Kitabı okudu
bereket versin, anadolu'nun bu yalnız kendisine mahsus dertleri yanında bunların gene yalnız kendisine mahsus çareleri vardır. bunlardan en birincisi "rakı"dır.
Sayfa 8·Kitabı okudu