Semih

Semih
@semihsolak
hayat nedir ki? ölümün bekleme odasında bir mola.
Sayfa 991·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ulvi bir kederle yaralanmış bir yürek sıradan heyecanlardan etkilenmez.
Sayfa 977·Kitabı okudu
insanların kötülüğü tanrı'nın iyiliğinden çok daha derinlerdedir.
Sayfa 900·Kitabı okudu
demek bu hayattaki tüm adımlarımızın bir sürüngenin kumun üzerindeki ilerleyişine benzediği ve geçtiğini belli eden bir çizgi bıraktığı doğruymuş! ne yazık! birçokları için bu iz gözyaşlarının izi anlamına gelir!
Sayfa 890·Kitabı okudu
neden erkeği suçlayıp kadına öfkeleniyorsunuz?
Sayfa 875·Kitabı okudu