Semih

Semih
@semihsolak
yaşayanların kininden çok ölülerin lanetinden korkarım.
Sayfa 297·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
umudun ılık soluğunu derinliklerine kadar çekerek genişleyen yürek, buz gibi bir gerçeklikle içe kapanırsa parçalanır.
Sayfa 272·Kitabı okudu
zaten hangi yalnızlık gece karanlığında, enginliğin sessizliğinde ve Tanrı'nın bakışları altında denizde tek başına yol alan bir gemininki kadar dokunaklı ve şiirsel olabilirdi?
Sayfa 261·Kitabı okudu
acıların o iğrenç kapısından geçmek pahasına Tanrı'ya gidip ona hayatın muammasını sormak daha iyi değil miydi?
Sayfa 232·Kitabı okudu
daha az acı çekmemin nedeni acı çekmek için daha az gücümün kalmasından kaynaklanıyor.
Sayfa 226·Kitabı okudu