Semih

Semih
@semihsolak
Ben, içi dışı bir insanı, tabiat ananın şefkatle, özene bezene yarattığı, gerçek normal bir insan olarak görürüm. Böyle bir adamı delicesine kıskanırım. Ahmak olmasına ahmaktır; bunun aksini iddia edecek değilim, fakat normal adamın ahmak olması gerekmediği ne malum?
Sayfa 11·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Zaten hayatımda kimsenin yüzüne doğruca bakamaz, hep bakışlarımı kaçırırdım.
Sayfa 9·Kitabı okudu
Bana en çok dokunan, suçlu olsam da olmasam da her zaman bir çeşit tabiat kanununa uyar gibi, herkesten önce kendimi suçlu görmemdi.
Sayfa 9·Kitabı okudu
...umutsuzluk en yakıcı zevktir, özellikle de içinde bulunduğun durumun çaresizliğini açıkça kavramışsan.
Sayfa 9·Kitabı okudu
İyiyi, güzel ve yüksek şeyleri ne kadar çok anladıysam, o kadar derinlerine battım, sıkıştım kaldım içlerinde.
Sayfa 8·Kitabı okudu