Semanur

Semanur
@semmanuur
Yalnızdım. Kendi dünyama hapsolmuştum, varlığımı onların varlığından ayıran, beni onların hayatları ve faaliyetleri dışında tutan camdan bir duvar vardı sanki.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Büyüdükçe etrafımda oluşan duvarların arasına hapsolmuştum.
Hayatın tadı kaçmıştı, her şey gördüğümden ve hissettiğimden farklıydı.
Her şeyden önemlisi kendimi unutmayı öğrenmiştim.
Artık daha çok kendi içimde yaşıyordum