"Sana hiçbir zaman gül bahçesi vadetmedim ben. Hiçbir zaman kusursuz bir adalet vadetmedim.. ve hiçbir zaman huzur ya da mutluluk da vadetmedim. Sana sunduğum tek gerçeklik savaşım.."
Ona kanı neden lavaboya akıtmadığını sordum, dedi doktor. O da bana çok ilginç gelen bir yanıt verdi. Kanın çok uzaklara gitmesini istemediğini söyledi. O kendince aslında intihara kalkışmadığının, yalnızca yardım çağrısında bulunduğunun bilincindeydi.