"Sevmeyene karınca yük, sevene filler karınca.Dağı bile taşır insan aşık olup, inanınca." Şems-i Tebrizi
"Kalp midir insana sev diyen, yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı? -Şems-i Tebrizi"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Sessizlik en güzel sestir, duyabilen için…” Şems-i Tebrîzi
Alıntı
Anlamak masraflıdır;emek ister , gayret ister ,kalp ister ... Sadece sesini duyanlara değil, sessizliğini hissedenlere kalasın... Şems - i Tebrizi
doğduk cihâna amma görmedik taht-ı revânı gülmedi bir kerre yüzümüz, bilmedik seyr ü safânı doldur ey sâkî şarabı yine peymâneye dil û cânla bulamadık bir anlık dahi amânı bir kez doğmadı günümüze şems-i saâdet leyli bahtımızda cefâ vü derdi hep alttan aldık tahammül-fersâyım, mihnetle yoğruldu zamanım felek vermedi murâd, sildim gittim her nişânı #306881817
Sükutun da sesi var ama onu anlayacak yürek lazım… Şems-i Tebrizi