İyi olmak eğer hayatta olmak ise evet iyiyiz ama yaşadıklarımız, gördüklerimiz, hissettiklerimiz belkide ölümden beterdi. Soğuk, yağmur, enkaz altında kalan insanlar, gözümüzün önünden yıkılıp giden şehir.Evin var ama giremiyorsun, bitkinsin ama korkudan uyuyamıyorsun...