Sena Erkan

Sena Erkan
@senaerkans
°Ama bir şeyleri hayal etmenin en kötü yanı durmanız gereken zamanın gelmesi ve bu da insanın canını acıtıyor...°
Sayfa 46·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anne Shirley
İnsanlar büyük kelimeler kullandığım için bana gülüyor . Ancak büyük fikirleriniz varsa , bunları ifade etmek için büyük kelimeler kullanmalısınız , değil mi ? ♡
Sayfa 25·Kitabı okudu
^ Hakkında bir şeyler öğrenilecek şeyleri düşünmek muhteşem değil mi ? Sadece hayatta olduğum için mutlu hissediyorum ; çok ilginç bir dünyada yaşıyoruz . Her şeyi bilseydik , bu kadar ilginç olmazdı , değil mi ? O zaman hayal gücüne yer kalmazdı değil mi ?.... ^
Sayfa 24·Kitabı okudu
Her şeyi hayal ediyorsan en iyisini hayal etmelisin..;)
Sayfa 23·Kitabı okudu