İnsanlar büyük kelimeler kullandığım için bana gülüyor . Ancak büyük fikirleriniz varsa , bunları ifade etmek için büyük kelimeler kullanmalısınız , değil mi ? ♡
^ Hakkında bir şeyler öğrenilecek şeyleri düşünmek muhteşem değil mi ? Sadece hayatta olduğum için mutlu hissediyorum ; çok ilginç bir dünyada yaşıyoruz . Her şeyi bilseydik , bu kadar ilginç olmazdı , değil mi ? O zaman hayal gücüne yer kalmazdı değil mi ?.... ^