Seriye başladık bakalım...
Çok güzel başladık bence başlarken potterhead olmam falan diyordum ama büyücüler dünyası beni çok büyüledi hâla da olmuş değilim ama zaman ne getirir bilemem...
Öncelikle sonu mükemmeldi bütün bakış açınız her şey birden değişiveriyor. Rowling ' e olağanüstü gözüyle bakıyorum cidden harika yazmış
Ve son olarak tüm potterhead ailesine sevgilerimle ✩
..Bu dünyada aldığımız elde ettiğimiz her şey için bir bedel öderiz ve hırslar sahip olmaya değer olsa da , ucuza elde edilemezler , ancak çalışma ve inkâr etme , kaygılanma ve cesaret kırılmasıyla beraber gelir.. ¦˙