Sakin bir zamanda olsam birkaç günde bitirirdim muhtemelen. Çok üzülerek okuduğum sabrın, katlanmanın en üst seviyelerine tanıklık ettiğim son sayfalarda bitmesini hiç istemediğim için yavaş yavaş ve korkarak okuduğum, ağlamaktan kendimi alamadığım bir kitaptı.