Eveettt geldik sonunda bu kitaba ilk önce kitap hakkında 2 kelime söylemem gerekirse anında kafa karışıklığı derim kitabı ilk başlarda okurken kafam o kadar karıştı ki anlatamam bir günde başlıyorsanız ardından o günün 20 küsür gün sonrasına vs. Atlıyoruz o atlayışlarda zaman dilimleri kaybolup gidiyor ama en sonlara doğru alıştığım için zaman geçişleri anlaşılıyor. Kitap güzel mi derseniz 10/7 derim 3 puanı zaman geçişleri yüzünden kırdım maalesef ama açıkçası beğendiğimi de söyleyebilirim bu tarz ters köşe konulu kitapları okumayı çok sevdiğimi fark ettim bu kitapta o kadar ters köşe yoktu ama yine de az da olsa var o yüzden okumanızı da tavsiye ederim zaman öldürmek için gayet güzel bir kitap
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
En sevdigim kitap serisi oldu diyebilirim konusu olsun hikayenin ilerleyişi olsun bayıldım! Herkesin kesinlikle okuyacağı kitaplar arasına girmesi gereken bir kitap alın aldırın