Cinsiyetler birbirine benzedikçe kadın-erkek arasında çekicilik yok oluyor, evlilikler azalıyor, insanlar yalnızlaşıyor. Yalnızlaşan insana çözümler çoktan üretilmiş oluyor: Yapay rahim, babasız çocuk üretme, insana benzeyen robotlar... Yalnızlaşan insanların robotlarla yaşaması hatta belki evlenmeleri gibi pek çok planın tutması için zemin hazırlanması gerekiyor. Feministler de bu konuda kapitalist amcalarına yardım ediyorlar.
İnsanları yaratıcının uygun bulduğu kalıptan çıkarıp zorla başka kalıpların içine sığdırmaya çalışıyorlar. Farklılık ve zıtlık yasasının tersine yeni tipler üretimi insanlığı nasıl bir noktaya götürecek? Dinimizde kadının erkekleşmesi, erkeğin de kadınlaşması lanetlenmiştir. Çünkü sistem zıtlık ve farklılık üzerine kurulmuştur. Yaratılışı bozmak insanlara ancak hüsran getirir.