Sence de artık ölmemiz gerekmiyor mu şair?
Sanki sıra ölmeye geldi. Hayata karşı, Tahamülsüzleştik Cömertçe vedalaştık. Tarih oldu sevgimiz, Asırları sevgimize hayran bıraktık. Korktuk biraz aslında Garip bir derinlik bu Çırpınıyoruz günah çukurunda, Sanki sıra ölmeye geldi.
Tek gerekli olan şey sessizlik mi sence? Engin Yıldırım
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" The Notebook"
Sence aşkımız ikimizi uzaklara götürebilir mi ? - Bence aşkımız biz her ne istersek onu yapabilir.
Keşke dediğim bir gece daha acıyla uyuyorum sence affeder miyim seni
Bir zamanlar bir şaman, Kaan'ı Bilge Kaan'a kibirle sordu -Sence bizim yazgımızı Tengri mi yazar, yoksa biz mi? Kaan şöyle cevap verdi, -Tengri konuyu verir. Biz de işimiz gücümüz olmadığından öleceğimiz güne kadar yazarız. Çünkü, 'Zamanı Tengri yaşar, insanoğlu/kızı ölmek için var.'
anneme bir gün sence hayat erkeklere mi zor kadınlara mı demiştim. kendisi çok zor bir çocukluk ve zor bir hayat yaşamasına rağmen hiç düşünmeden ekmek ile mükellef olana zor bu yüzden erkeklere demişti. az önce eve dönerken bir firma servisi durağa yanaşıp işçileri aldı. hepsi erkek. hatta zahirde hepsi baba gibi. akşam saati başlayan mesai... kapitalizmin çarkları dönsün diye insanlar en güzel saatleri fabrikalarda tezgahlarda geçiriyor. bu gece mesaileri insanın biyolojik saatine doğasına aykırı sosyal hayatına büyük engel. sağlık gibi hayati sektörler dışında herkes gece evinde olsa keşke. çocuklarının uyuduğunu görerek işe giden onlar okula giderken eve yorgun argın dönen babaların annelerin yaşadığı bu mantıksız fakat mecburi döngü eve dönüşümü çok huzursuz etti. huzursuzluğumuz hiçbir şeyi değiştirmeyecek ya...of. bilmiyorum. la havle...