Bir zamanlar bir şaman, Kaan'ı Bilge Kaan'a kibirle sordu
-Sence bizim yazgımızı Tengri mi yazar, yoksa biz mi?
Kaan şöyle cevap verdi,
-Tengri konuyu verir. Biz de işimiz gücümüz olmadığından öleceğimiz güne kadar yazarız. Çünkü, 'Zamanı Tengri yaşar, insanoğlu/kızı ölmek için var.'