s

s
@senemyldzz
10.2.12.11 anitsayac.com
İnsanların unutması kaçınılmaz bir sondu her zaman.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Azmin elinden hiçbir şeyin kurtulamayacağına inanırdı.
Hayatlarımızı bazen yakaladığımız fırsatlar belirler, bazen de kaçırdığımız.
Benim için kitaplar, insanlardan daha fazla kıymetlidir.