beyazgül

beyazgül
قلب في اللهب ولا تحترق Yaşıyorum ve buna değmeli....
Piyano çaldığım yeter gari
Reklam
Sınavlar kolaymış
Anlamlandıramadım Şu boşlukları dolduramadım Gideceği için mi geldi her şey Gittiğinde karşılaşacağım boşluğu hayal etmesi bile zorken...
Ama nasıl koşuyorum
Kendimden yola çıkmayı öğrenemedim..