beyazgül

beyazgül
قلب في اللهب ولا تحترق Yaşıyorum ve buna değmeli....
o pazar sabahı annemin kavurduğu çökelek kokusuna aynı hisle uyanmayı isterdim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bir gün veya daha az bir süre kaldık, derler.
Bazen olmaz ya
Nefsin hoşuna giden düştüğünde kalkmak değil de uyumaya devam etmek.Hem daha kolay hem daha zaman hırsızı.
Biri aşağı çekiyor, biri yukarı çıkarmaya çalışıyor ve sanki hangisinin aşağı hangisinin yukarı çektiğini bile bilmiyorum imdi ben kimle savaşayım..