beyazgül

beyazgül
قلب في اللهب ولا تحترق Yaşıyorum ve buna değmeli....
Yaşamak umrumdadır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
kırık kalplerle döndük kürkçü dükkanlarımıza
Arka fonda gelemedim,yada gidemedim.
Bizede yine hüzünle yaşamak yaraşır.