Asya Şenol

Selammm O kadar uzun zaman olmuşki bu yazılanların ben olduğuma inanmıyorum. Okuduğum her kitabı bu sayfada paylaşmışım ne çok anım var bu sayfada.Ve artık bu eski anı dediğim zamanları tazeleyip yeni anılar biriktirmeyi umarak yazıyorum. Umarım daha fazla anılar birikirip daha fazla aktif olurum ve bu 3 yıl yazmadığım zamanın acısını alabilirim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Esrarengiz kasabadaki üçgen adamın ismi nedir ?
En sevdiğiniz şarkı nedir ?
En sevdiğiniz yazar kimdir ?
Utandığım an dilediğim tek şey : # Yer yaralıp da girmektir .