E.

E.
@sensizevim1hic
geçmez dediğin günlerin kaçıncı yarınındasın?
Kaç gece gerek bir insanı tanımak için? Beraber kaç acım atmak gerek? Ne kadar yürümek gerek gerçek yüzünü görebilmek için? Görmek ve ölmemek için ne kadar yürek gerek?
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Esrarengiz bakışlarında kayboldum… Virane halde düştüm göğsüne haberin olsun…İçimde aşkın narı, Dolaşırım mecnun gibi. Nereye gitsem dahi kurtulamadım beter oldum.
Şiir
“Çok tuhaftı, ağlayamadım. Ama ruhum paramparça olmuştu.”
Alıntı
Daha anlatacak çok şey var…
sen belki bu yazdıklarımı hiç okuyamayacaksın, göremeyeceksin ama biliyorum ki her zaman orada bi yerlerde benimle kalacaksın. seninle olan tek keşkem evet demememdi. kim bilir belki her şey daha farklı olurdu seninde söylediğin gibi “4 yıl”… düşüncesi bile o kadar güzel ki ayrı kaldığımız süre zarfında bile her zaman seninleymişim gibi hissediyordum. çünkü biliyordum ki bi gün gelecek ve isteğimiz yerine gelecek ve öyle de oldu gerçekten. geç oldu ama oldu. bu sıra bizi bir araya getirdi binlerce anı sayısız sohbet ve daha niceleri…Sen benim en büyük iyikimsin her zaman yerin ayrı olacak. Umarım bu sokaklar bizi tekrardan bir araya getirir…
Duygu ve Düşünce
Ne bir yazacak defterim Ne de akıtacak bir mürekkebim kaldı sana. Ne bir söz ne bir cümlem kaldı artık sana, Bitti. Dönme geri, Unutulacak o kadar mazi varken.
Duygu ve Düşünce