"Annen ve babanla olanlardan sonra... merak ettim sadece. Affedersin burnumu sokmak istemiyorum sadece üzgünüm."
"Olan her şeyi duydun." dedi. "Çocukken üzülüyordum ama..."
"Bitmez ki "diye kestim sözünü. "Kaç yaşında olursan ol o eksiklik hissi bitmez. Onunla yaşamayı öğrenirsin sadece. Sen öğrenmişsin. Harika bir adam olmuşsun. Kendinle gurur duymalısın."
-Lunaparkta sadece eğlenmek istediğin zaman gidersin ama insanlar deniz kenarına her zaman gider. Bu böyle bişey. Ben lunaparkım .Uzaktan güzel görünürüm. Herkes uzaktan eliyle işaret edip ne kadar güzel olduğumu söylüyor. Sonra ışıklar sönüyor, ışıklar söndüğünde hiç bir büyüsü kalmıyor. Ama gece sahile gitsen orada yine birilerini görürsün. Deniz kenarlarını insanlar yirmi dört saat sever. Her mevsim başka sever. Gece başka gündüz başka sever. Ben lunaparkım.
+Ben deniz kenarına gitmem