Beyza

Ve sonra Oğuz bana teşekkür etti. Şey, yanağıma bir öpücük kondurarak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi birimiz buradan çıkacak. Kurtulacak. Çekildiğimiz fotoğrafları alıp bir çerçeveye koyacak, Çerçeveyi bir duvara asacak, Geçip karşısına bizi izleyecek. Zaman o anda donacak. Şimdi birimiz sağ kalacak ama solu ölmüş olacak. Birimiz, birimizin duvarına asılmış bir çerçevenin içinde yaşlanacağız. Birimiz için şarkı bitecek, Fakat her ikimiz de dans etmeyi bırakacağız. Anlıyor musun? Anlamıyorsun. Çünkü beni duymayı bıraktın. Zaten, ben de konuşmayı...
Sayfa 200·Kitabı okudu
Vaktimiz olduğunu düşünerek her şeyi erteliyoruz. İyiliği, mutluluğu, sevinci, sevdiğimize onu sevdiğimizi söylemeyi... Fakat zamanımızın az olduğunu bir şekilde öğrendiğimizde o küçücük zamana çaresizce her şeyi sığdırmaya çalışıyoruz. Keşke biraz içimizden geldiği gibi yaşasak.
Oğuz öldü. Ve bu dünyanın en acı cümlesiydi. Oğuz öldü. Ve bu dünyanın en acı şeyiydi...
Sayfa 207·Kitabı okudu