Serdar Yaman

Serdar Yaman
@serdaryaman0
"Neden Olmasın" Diye Başladığımız Her Şeyin Tümünü ; "Zaten Olmayacaktı" Diye Bitirdik.
BİZİİİMM KİMSEYE GÖNÜL BORCUMUZ YOKKK . - YAŞADIGIMIZ HER MUTLULUGUN BEDELİNİ FAZLASIYLA ÖDEDİİKK
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Neden Olmasın" Diye Başladığımız Her Şeyin Tümünü ; "Zaten Olmayacaktı" Diye Bitirdik.