Kitapta fazlasıyla yer alan yazım yanlışları ve anlatım bozuklukları ara ara kitabı bırakma isteği uyandırdı. Kurguda çok ciddi kopukluklar zaman zaman da tekrara düşmeler var. Konusu Atatürk ile ilgili olduğu için fazlasıyla ilgilimi çekmişti. Ama maalesef hayal kırıklığı.