Madem ki insanların bir tek dili vardı ve
yalnız birbirlerini anlamak için konuşurlardı, o halde gramer nelerine yarardı? Madem aralarında hiçbir zaman boş kavgalara yol açacak karşıt düşünceler yoktu, o halde
tartışmaya ne gereksinimleri olurdu? Hiçbir davası olmayan kimselerin, retorik nelerine yarardı? Ahlakları daima temiz ve masum olan bu insanlar, cinayetleri cezalandırmak,
ahlaksızlıkların önünü almak için bilge ve tedbirli kanunlar yapmayı nasıl düşüneceklerdi?