Bazen de susar insan..
Hani dile gelse dertler, dayanmaz ya yürekler..
Öyle bir gün gelir ki,
Dostun bir tebessümü yeter aslında..
Ama bunu bile çok görürler cana..
O yüzden susar, sadece susar bazen insan..
Uzun uzun anlatmaya kalksa,
Anlayanı olmaz zaten..
Bu yüzden umutsuzluğa,
Çaresizce sarılır bazen insan..
Bu yüzden yalnızlığa,
Umutsuzca gömülür gider insan..